S rostoucím počtem zaměstnanců a požadavkem na zefektivnění procesu hodnocení pracovního výkonu (Performance Management), bylo nutné nalézt jednoduchý transparentní nástroj, ve kterém lze celý proces řídit, kontrolovat a monitorovat. Aplikace HR plus Enterprise tyto požadavky splňuje. Je pro uživatele intuitivní, umožňuje přístup k hodnocením manažerům i zaměstnancům, poskytuje on-line schvalovací proces formou automatických workflow a přehledně uchovává historické údaje.
Kateřina Vaníčková, Human Resources Consultant, UniCredit Bank Czech Republic
HR plus jsme používali řadu let, než jsme byli nuceni přejít na globální korporátní systém. Z hlediska funkčnosti, spolehlivosti a nákladů jasně převyšuje to, co máme nyní od věhlasné světové firmy. O možnostech zákaznických úprav ani nemluvě. Uvažoval bych o tomto řešení, kdybych měl takovou volbu? Rozhodně ano!
Václav Kouřím, HR Director, AstraZeneca Czech Republic s.r.o
Zvažovali jsme u společnosti Hewlett-Packard v rámci regionu EMEA využití HR plus Enterprise jako sofistikovaného nástroje pro rozvoj poradenství v oblasti Education Services především u zákaznické báze. Líbila se nám zejména možnost využití pro SGA (skills gap analysis), pro nastavení kompetencí a jejich následného hodnocení jako podkladu pro tvorbu vzdělávacích programů a řízení výkonnosti. Líbila se nám možnost nastavení kompetenčního profilu ze slovníku kompetencí a jeho použitelnost nejen pro popisy pracovních funkcí, SGA, ale i pro komplexní využití v rámci ELC. Podmínkou byla možnost pracovat s nástrojem v anglickém jazyce, což v tomto případě nebyl problém.Nástroj jsme nevybrali, neboť společnost HP se rozhodla vyvíjet a implementovat komplexní CRM, ve kterém by měly být obsaženy i tyto funkcionality.
Aleš Jírec, Education Services Country Manager, Hewlett-Packard Czech Republic and Slovakia
V Eurotelu – O2 jsme implementovali HR plus Enterprise. Cca 400 manažerů nebylo nutné školit na používání aplikace, protože je velmi uživatelsky jednoduchá. Přesto pokrývá komplexně HR procesy – organizační struktura, JD, požadavky na obsazení volného místa, hodnocení zaměstnance, plán osobního rozvoje, docházku, selfservice, historie pracovních míst včetně mezd atd. Výhodou spolupráce s MMI bylo, že firma má jak IT znalost tak i HR a je schopna komunikace s HR zadavatelem na netechnické úrovni.
Milan Mahovský, Statutory Executive / Jednatel, mBlue
Velmi profesionální, neuvěřitelně flexibilní a překvapivě dostupné řešení. HR plus UNI vřele doporučuji!
Alena Vávrová, Director, Contract Administration, spol. s r.o.
V naší společnosti využíváme OrgPlus pro vytvoření organizační struktury vedení společnosti a následně jednotlivých oddělení. Dále tento produkt využíváme pro účely „Succession plan“, kde tímto způsobem vizualizujeme plánované nástupnictví/ zástupce pro každou klíčovou pozici v naší společnosti a to pro časové období „ihned“, „za 1 rok“ a „za 3 roky“. OrgPlus má širokou škálu vizualizace, a ta je velkou výhodou tohoto produktu.
Eva Bínová, HR Generalist, Zodac Aerospace
Využíval jsem OrgPlus pro organizační struktury. V O2 (Eurotelu) jsme měli cca 2500 zaměstnanců a nedokáži si představit vytvářet ppt nebo excell soubory ručně. Pokud má firma personální SW kde udržuje nadřízenost a podřízenost pozic je SW jako orgplus úžasný „šetřič času“.
Milan Mahovský, Statutory Executive / Jednatel, mBlue